Lugn å skön dag...trodde jag ja...

Kändes så himla skönt att få en lugn å skön dag själv innan helgen drog igån...men det gick ju som det gick...

Elise skola var stängd eftersom det...eh...regnade och va ALLVAR kanske 3 mm snö på backen...

Jaja det e ju lugnt att ha Elise hemma bara tänkte jag, hon sitter ändå typ framför Tvn lr spelar The Sims så inte så jobbigt att ha hand om henne ^^

Käkade frukost, man får väga upp deras vita rostbröd med lite svenska fibrer ;)



Gjorde mina sysslor för dagen (barnens badrum, å damma foton å bord) sen snackade jag me Sofie å sa att hon kunde komma över...bestämde mig sen för att baka Fiskarhustruns kaka ingen aning vad det e men lär väl märkas snart :P

Så mitt i att jag står å gör smeten så kommer Annabell & Stella hem...tänkte allvarligt talat...suck... gillar att baka å sådär men inte när dom e hemma å typ granskar vad man gör...fick ju genast höra tex. att jag faktiskt kan använda deras AGA-ugn för att baka kakor också...(men det e typ liiite lättare när man vet vilken temperatur det är i ugnen så jag hade satt på den vanliga ugnen...)

Sen snackade jag me Annabell å hon visste inte när hennes kompis skulle komma nästa vecka så vi kunde åka å shoppa...men jag lovar Sofie, ska göra allt för att vi ska åka på tisdag eller fredag när du e ledig ^^

Nu ska jag se hur det blir resten av dagen...suck....som sagt....

Kommentarer
Postat av: Sofiee

haha gör ALLT. Men icke att glömma att vi har ett stort prov på tisdag!

2009-02-06 @ 21:03:38
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0