Officiellt medlem

Jepp nu är jag medlem på ett gym Kings of Wessex Leisure Centre ^^



Nu finns det alltså ingen återvändo utan nu måste man dit å träna :)
Annars har den här dagen sugigt...regnat precis hela dagen & har bara suttit inne vid datan...plus att Anni e hemma så man måste va hemma hela tiden å hitta på saker hela tiden å man kan inte känna sig helt hemma å göra som man vill...störande!
Me don't like lov...

Det e sånna här dagar man önskar att man vore hemma...

Annars har jag bara tvättat lite å städat undan i kök, vardagsrum å öhh...conservatory :P givit hästarna lite hö å sen efter ett så släppte vi ut dom ett tag...
Nu har jag även tjatat på ungarna att vi ska ut å mocka men dom e så sjukt dryga så nu skiter jag i dom :P

Har även satt in den där stora kycklingen i ugnen som Stella skrivit upp att jag skulle göra...1,5 kg hel kyckling som jag hedde lite citronsaft, vitpeppar & salt på och rapped in i folie så nu får den vara inne i ugnen en timme sen får vi hoppas att lilla besserwisser-mattanten blir glad :P

Å ett nytt avsnitt av Heartland har kommit ut å jag har några Veronica Mars avsnitt kvar så jag klarar mig idag iaf...

Imorn blir det engelskatest på colleget i Street å sen kanske vi ska bowla i Taunton...vill du me Sofie? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0