Cykling förgyller dagen ^^

...iaf när det inte finns nått annat att fylla eller förgylla den me...

  • Käkade massa frulle
  • Satt vid datan en stund medans ja vänta på mitt Asos-paket :D
  • Mitt Asos-paket kom!
  • Jag blev glad för min tunika/linne va så fiiiint ^^
  • Gick ut till stallet
  • Städade och sopade mm. mm
  • Käkade lunch
  • Satt vid datan medans jag tvättade massa hästgrejer
  • Satt vid datan och hittade vilken netbook jag ska köpa om jag kommer in i Köpenhamn :D
  • Satt vid datan och kollade upp på tre.se så jag kan beställe min mobil därifrån när ja kommer hem...
  • Hängde upp tvätten
  • Satt vid datan
  • Gjorde lite sit-ups, armhävningar och utfall i brist på annat...
  • Satt vid datan
  • Käkade en macka å drack äppeljuice
  • Satt vid datan
  • Gick ut och gav hästarna middag
  • Tog cykeln och begav mig ut på en lååååång cykeltur :D Supernice!
På den här cykelturen råkade jag nog få i mig minst 10 småflugor (mums...) och när jag kom hem igen hade jag nog minst 50 st olika kryp klättrandes på mig så det var bara att hoppa in i duschen och slänga kläderna i tvättkorgen illa
kvickt!





Nu har jag käkat maaat ^^ Som tur var va inte familjen "vi pratar inte med varandra vid matbordet men vi sitter här jättelänge" lite muntrare idag å snackade en del :P

Men är alltid himla skönt att komma upp på rummet igen ;)

(Åååå GRATTIS TILL LISA SOM KOMMIT IN PÅ KULTURAMA I STHLM !!!! :D )

PoK

Kommentarer
Postat av: sandra

vad är det med england och kryp? jag är så himla less på alla flugor, insekter, spindlar och loppor! ska bli skönt att slippa. 3 veckor kvar! :)

2009-06-09 @ 23:54:59
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: lisa

okej, tråkigt!

är det för att du ska flytta eller?



hur e de annars? inte långt kvar nu! (:

2009-06-10 @ 11:10:25
URL: http://trettonminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0