Taxi bokad

...hoppas den hittar!

Hoppas verkligen taxin hittar hit ikväll!
Nämligen osäker på om hon skrev ner rätt telefonnummer...hon verkade så himla stressad å kollade inte ens om det va rätt nummer hon fått...worried...
Håller tummarna i varje fall!

Dessutom känner jag ju inte att jag ska åka så det e typ en del grejer som e opackade fortfarande...jag som jämt brukar packa allt en vecka innan typ :P

..men kan ju inte ens packa ner ridkläder å sånt eftersom jag fått befallningen att rida med Elise när hon kommer hem...TACK!
Betyder alltså att jag kommer ha kläder som stinker av häst nerpackade...
+ att jag måste hoppas på att ridskorna och ridhjälmen får plats när allt annat e nerpackat...

...dessutom ska jag åka å simma med Elise ikväll...alltså badkläder måste packas UPP ur väskan och sen tvättas å torkas...

Kanske tur att jag inte har några planer på att lägga mig ikväll?

01.45 ska taxin komma hit iaf och sen kommer jag va framme i London 05.30...
Tant Anna landar 07.51 lr nått tror jag så sen hoppas jag att jag hittar henne ^^

Nu kan jag inte sitta här längre...e stressad...men som sagt vet inte varför! Störande!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0