Sunshine on my window :)

Promenix med vovven i det fina vädret!

Men att ligga på gräsmattan i bara linne & läsa en bok gick ju mindre bra....Varför? Jo, för att det alltid ALLTID blåser på det här stället...så vad ni än gör flytta inte till Reftele om ni vill ha varmt & skönt utan blåst!

& borde egentligen träna freestyle me Toffee eftersom vi ska tävla på tisdag nästa vecka...men har inte jag nån motivation så blir det bara skit också blir jag sur på Toffee eftersom hon blir helt seg och då skiter sig allt, ja det blir en ond cirkel alltså så jag struntar i det tills jag känner för det ;) Bara det blir innan tisdag :P

image5

Annat då...jo har skrivit det sista på projektarbetet om Valpkullen, så nu ska de fan inte ha nått mer att anmärka på, vi ska ha MVG, eller hur Platt?

Annars känner jag för att göra så lite som möjligt idag...men välkomnar lite kommentarer till bloggen så att jag har nått att göra när jag gör så lite som möjligt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0