Introduktion Persåsen

Igår var jag på introduktionsmöte i Persåsen från 10-16 (!) och gick igenom allt och provsmakade alla deras rätter som skulle serveras under sommaren...

Träffade en superschysst tjej som hette Liv men tyvärr skulle hon bara jobba kvällar så får väl se vad det e för folk jag ska jobba me medans jag e frukostvärdinna i sommar...börjar iaf den 19 juni och jobbar 4 dgr å e ledig 4 dgr hela sommaren ;)
fast de 4 lediga dagarna ska jag nog jobba rätt mycke på NMV i stan för å tjäna ännu mer cash eftersom det inte e världens bästa lön i Persåsen...(86 spänn i timmen lr nått)...

Sen ska jag försöka få ledigt 25-30 juni så att jag kan åka till Ranch Horse Classic som hålls på High Chaparall. hoppas det ska funka sen får jag väl hårdträna hästen inför tävlingen när jag kommer hem :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0