23 okt Torsdag?

Shit jag har verkligen inte nån koll på vilken dag det är...mån, tors , fre..all the same!

Just varit på orientaliska dansen, pallade mig dit idag ;)  Å det va skojj ^^ Lita rädd för hur d kommer gå på uppvisningen i november bara :P

Men nu e d ju så jävla mörkt när man ska fara hem därifrån å hatar köra i mörker...nä inte för att d just e mörkt men för att det alltid är massa nördar som ska lägga sig i röven på en när man kör!! Har sån stor jävla lust att tvärbromsa men en buckla på min bil räcker :P

...och den där matteläraren jag har..jag blir G A L E N jag har prov om 2 dgr och han svara inte på mina uppgiftsfrågor (!)...ja han svara kanske men typ ett dygn efteråt...och idag skrev han:
"Skickar svaren i bifogat dokument"
Också fanns d inte ens nått bifogat dokument! *gah*


Men inget kan förstöra min dag iaf :D
Fick just reda på att kärringen Maggan-Haggan ska sluta!!!
(Hoppas verkligen att jag är rätt informerad!)
Herregud, så länge som jag (mfl. mfl. mfl. mfl) har försökt få bort henne när vi gick på Segerstad!!

Gläds med allt folk på Segerstad, äntligen kan ni få frid ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0