Tjat tjat tjat...

Ja jag förstår om ni börjar tycka att det blir tråkigt att läsa min blogg...
Den enda jag snackar om är den där jäkla matten som jag inte fattar nånting av...MEN matte is my life! (what a life...)
Iaf för tillfället...vill bara bli klar med matten men ändå orkar jag inte plugga den...segaste jäkla matten jag nånsin gjort...
Inte hinner man me nånting annat heller, skulle ju träffat Lisa igår bla. men hann inte eftersom matten tog för lång tid & jag var TVUNGEN att squiza in och ta en sväng med Hero (får väldigt dåligt samvete om han bara får stå :(

Nu har jag tagit mig tid att åka me Toffee till veterinären och ta bort stygnen också ska va där kl. 13.00

Dessutom har jag lyckats förhandla mig till så jag får ta med mig Toffee in på mässan båda dagarna också :) Vi kommer stå en stund i PON-montern båda dagarna, så kom och hälsa på oss :D

...Nä nu ska jag kolla om min lärare skickat nå lösningar på dom här oförståeliga talen...
Måste räkna extra mycket idag :( eftersom pappa fyller år imorn & jag & syrran ska till stan och shoppa presenter imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0