En vanlig dag utan för mycke jobb...

Idag jobbade jag bara till 11 & tur var väl det för jag kände mig helt borta idag...särskilt på Kärnan där jag aldrig jobbat förut & det är olika dörrar och hissar och rum överallt så jag blev helt yr...6 tyvärr ska min vecka fortsätta där...
men slutade iaf efter det :) Det enda dumma me att sluta tidigt va att jag inte kunde ta me nån jobbil hem så imorn blir det till att åka buss kl. 05.15 igen...

Väl hemma gick jag ut me Bullen en sväng " sen diskade jag & satte jag mig sen vid datorn :) Hittade nån snabbkurs på Youtube i Orientalisk dans och efter att jag gjort 8 kurser va jag helt genomsvettig så va tvungen å duscha...vem kunde tro att det va sååå ansträngande liksom :o
Men tror att jag hittat min träningsform faktiskt :) En blandning mellan dans & yoga verkar det va :) passar mig prima om jag lär mig att ta koreografi lättare ^^

Väntar nu på att resten av packet ska komma hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0