Biltvätt å viktnojja...

...ja nå mer kan inte tilläggas...

Fick ju som sagt kliva upp vid 06.00 idag å skjutsa Anni..som tur var så slapp jag köra hela vägen eftersom det va fler ungar som skulle plockas upp så de hade beställt en liten buss till Glastonbury där alla plockades upp...
Dock orkade jag inte backa å vända på vägen jag stod på så tänkte köra runt...dålig idé...tappade bort mig ock fick köra genom Wells på hemvägen :P Tur att alla vägar bär till Rom ;)

På tal om Wells kom det ett brev från Strode College idag om att jag va välkommen till deras engelskakurs i Wells nästa torsdag mellan 10-12 ...kanske kan va skojj :) Dock e jag så himla inställd på att inte gå nån kurs nu så vette fan om jag vill ha nått mer som inkräktar på min då återvunna fritid :P
Får kolla om S kan byta jobbdag så att vi kan motivera varann kanske ;)

Annars känner jag mig helt trapped i huset eftersom jag har hand om Elise...som inte får lämnas ensam....så jag kan inte åka på en cykeltur, ut å rida lr ut å gå en kort promenad om inte hon följer med...å det e ju inte direkt så att hon vill göra det...

Skulle egentligen även åkt till Cribbs å shoppat me Elise idag (...suck...), men det blir imorgon istället...suck...

Sen tvättade jag min skitiga bil...dock har vi ju en sånhär bjässe till dammsugare:


...så kunde ju inte direkt baxa ut den å dammsuga bilen...fattar inte varför dom ska ha sånna tunga monster till dammsugare när det finns lätta små damsugare som inte låter så man skulle behöva öronproppar....

Men iaf blev slutresultatet rent iaf :)
 

Sen är det ju såhär...att är man hemma och inte gör någonting på hela dagen och inte kan träna nånting alls så blir man sjuuuukt viktnojjig om man inte redan är det innan!

Dessutom finns det ingenting annat att göra om man e stucked me en tjurig unge som bara sitter å läser/kollar på tv/spelar The Sims än att själv antingen:

- Äta (vilket gör att man sen känner sig ännu fetare efteråt...)
- Sitta framför datan (man känner sig j*kligt lat* )
-Kolla på tv ( se ovan)
- Kolla på film (se ovan...)

Så det är inte bra att ha hand om en unge som ska vara under ständig övervakning...hatar det! Jag vill att alla lov å skit bara ska va slut så att jag kan göra lite vad jag vill under dagarna!!!!) SNÄLLAAAAAAA!!!!!!!!


Ikväll blir det ju iaf gymmet med S, tur som fasen att man har det alltså...
Har just lagat en köttfärs- och fetaostpaj, hoppas den smakar ok...gillar inte att laga mat till den fisförnama mamman som tror att hon sj e bäst på att laga mat...

PoK
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0