Duktig aupair ^^

...jepp så går det när man inte bråkar med sin snälla aupiar ;)

Haha...ja idag har varit en lugn dag, lite städning som vanligt men annars lugnt å skönt :)

Vid 10 kom en av Elise kompisar över och de snackade lite med mina MSN-kompisar...tycktes ju roa dom en stund iaf ;) Dom tänkte sen baka men satte sig vid The Sims istället eftersom de inte fanns några ägg hemma...så jag så snäll som jag va erbjöd mig att åka ner till Wedmore med dom och köpa ägg...
snälla barn = snäll aupair ^^

Så medan dom roar sig sj får jag också ledig tid...så skööönt ;D

Läser igenom mina ballongflygarpapper som kom med posten idag :D ...dom ordnar även kurser så att man kan få flygarlicens å få flyga ballong själv...hur coolt skulle inte det va!? (synd att det är så sjukt dyrt...vet inte hur dyrt men lär ju kosta några 1000 kr...ska maila dom å fråga ;)
Lätt addat till sånt som jag skulle vilja kunna nu iaf!


Har precis käkat lunch och eftersom jag är en snäll aupair idag så gjorde jag även lunch till tjejerna som dom fick serverat vid datorn ;)

Om några timmar ska vi åka till Wells å lämna in Elise skor på lagning och hämta upp Anni..å blir säkert en tur till Starbuck's me skulle jag tro  ;)


Har just bokat bussbiljett till London, £35.50 :) Bokade in bussen utan byten så slipper jag släpa på min(a?) megatunga väsk(a/or?) alldeles för mycke :P
Sååå Sofie hoppas du nu bokar in att skjutsa mig till flyget kl 02.45 torsdagen den 25 juni  ^^ så skjutsar jag dig till flygplatsen (inte Bristol....det skulle jag aldrig orka...sorry..) veckan innan det...å om du har ork, pengar å lust kan du ju hänga på till London det vet du ;)

Har även deklarerat idag så hoppas att få in lite cash till sommaren så man klarar Yran ;) Kommer bli sjukt drag i år me mycke bra artister :D

Lady Gaga (US)
Amy Macdonald (UK)
A Camp
Ulf Lundell
Thåström
Lena & Orup
Takida
Timbuktu
TV On The Radio (US)
Sahara Hotnights
Opeth
Veronica Maggio
bob hund
Hello Saferide
Crystal Castles (CAN)
Frida Hyvönen
Petter
Sugarplum Fairy
Johnossi
Perssons Pack
Titiyo
Florence Valentin

m.fl mfl.
(problemet kommer bli att hinna se alla man vill se!)

Priset för 3-dagarsbiljett + camping är iaf 1145 kr...å nog ska ni lyckas skramla ihop det!?

PoK
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0