En regnig dag i Bath...

...följde med Anni å mamman till Bath idag...



Hade ju inte direkt nå bättre för mig så...Anni skulle shoppa lite kläder å sådär så va i stan från 10.30 - 14.15 typ sen drog vi hemåt...shoppade ingenting eftersom jag inte pallar när mamman är me å dömmer ut allt man tittar på...(känner mig lite hatisk för tillfället...)

Va sjuukt trött när vi väl kom tillbaka, men visste att jag skulle bli satt i arbete direkt jag klev innanför dörren...
Mamman gick å la sig å vilade och jag följde mina order och satte igång å stryka tonvis med kläder, damma å stöka undan...

Nu ligger jag äntligen i sängen å tar en paus medans tvättmaskinen e igång...

Längtar till lördag när jag å S ska till IKEA å shoppa svensk påskmat :D

PoK
XoXo

Kommentarer
Postat av: Filippa

sv: Det står under bilden :) make up store!

2009-04-09 @ 22:56:52
URL: http://gillofilippa.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Tack för kommentaren!

Jag jobbar inte som au pair nu, jag bara bor med en värdfamilj och hjälper till med städning och så, men det är inte ett au pair jobb direkt, jag ser inte mig själv som det i alla fall, trots att de har två söner på 11 och 13. Fast förra året var jag au pair på riktigt i Spanien i 10+1 månader.

Vilket jobb är det du menar att jag bytte ifrån? Det på hästgården? I så fall, jag klarade inte av att stanna där eftersom chefen var helt dum i huvudet och det var ett rent helvete att vara där. Två veckor klarade jag av där, inte mer.

2009-04-10 @ 10:46:51
URL: http://mittliviaustralien.blogg.se/
Postat av: Hanna

hoppas ni får en trevlig påskmiddag:) PoK

2009-04-10 @ 13:37:42
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har bott med den här familjen i fyra månader, så det är egentligen inget nytt jobb. Jag tog bara en sväng till den där hästgården, och när det var så hemskt bestämde jag mig för att komma tillbaka. Jag stannar tills jag hittar något annat intressant, men trivs superbra med att bo tillsammans med den här familjen.

2009-04-10 @ 15:38:04
URL: http://mittliviaustralien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0