FÖRBANNAD IGEN!!!!

ja ni som har lite koll på tidigare händelser kan ju gissa på vem!

Fick just reda på av Anni att det är jag som ska skjutsa henne till skolan imorn...kl.6 på morgonen...när jag inte ens börjat jobba!
Mest störande är att mamman inte ens nämnt det här för mig! Inte ett jävla ord...
När jag sa:
- Ska JAG skjutsa dig till skolan???
så svarade Anni typ...
-Tydligen...(å verkade veta att det här va ännu av hennes mammas påhitt å verkade skämmas lite..)

Ni fattar inte hur jävla pissed ja e...å nu ska jag gå runt å hålla det inom mig....saken e den att man som aupair är ihoptvingad att leva med folk man knappt känner, å när man sen fått en relation till dom vill man inte bryta den genom att börja säga emot å argumentera! Särskilt inte med den här förväxta bortskämde snorungen till mamma!

Nä nu ska jag åka å avreagera mig lite på gymmet...



Jävla kärring! (finns fler som den här låten passar på alltså ;)

Kommentarer
Postat av: sofiee

tunnan och moroten... det var länge sen alltså!

2009-04-15 @ 15:36:05
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: Camilla

De är inte så att de möjligtvis skulle gå och byta familj?? Den människan låter ju bara så hemsk.. Så pass att tom. ungarna skäms åt henne.. Tycker synd om dig om de verkligen är såhär..

2009-04-16 @ 12:25:10
URL: http://underthesamemoon.blogg.se/
Postat av: Jennie

Oj...ja vet inte om jag vågar åka som aupair längre:S ;)

2009-04-19 @ 10:48:15
URL: http://itsgoodtodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0