Golfrunda... xD

...ja jag spelade inte golf jag bara gick där bland alla som spelade xD

Hade supertrevligt hos S igår på middagen :) Hon bor verkligen i en schysst och rolig familj :) Inga tysta smått pinsamma middagar där inte ^^ å goood mat som faktiskt smakade nånting :D d va på tiden... ;) Drog mig hemåt vid när kl närmade sig 00.00 :)

Vaknade imorse vid 8 men sov vidare faktiskt och vaknade inte förren vid hm...09.20 tror jag...snackade då med mamma, Emelie, pappa å Toffee (<3) på MSN :)  Skojj, har inte snackat me mina föräldrar sen jag åkte :P

Gick på en promenad efter frukost när jag blev lite bored av att sitta inne när solen sken utanför :) Så tog Ipoden och började vandra...gick en bra bit när jag bestämde mig för att ta av på Public footpath som ledde mig in på en mysig runda bland träden...men plötsligt kom jag ut på en jättestor golfbana!

Måste säga att jag blev lite konfunderad över vart jag nu skulle ta vägen men det kunde jag ju inte visa ;) så jag fortsatte gå som om jag precis visste vart jag var påväg och försökte att inte få en golfboll i huvet^^

Rätt kul va det för jag hade stängt av min Ipod men hade fortfarande öronsnäckorna i medan jag promenerade bland alla som spelade ^^ men iaf...
Efter en stund hör jag någon ropa rätt lågt till sin kompis:
- Look there is a girl at the golf course! (Det var bara de av manliga könet där å spelade....)
Och när jag hälsar å passerar några killar som säger Good morning...hör jag när jag gått förbi:
- Are you blushing, Dan?!
xD
Haha kul å höra kommentarer när folk tror att man inte hör dom ;)

När jag äntligen hittade fortsättningen på promenadleden var jag rätt glad eftersom jag kände mig uttittad när jag promenerade helt själv rakt över hela golfbanan xD


När jag kom tillbaka blev jag utsläpad av tjejerna som ville ha hjälp med att borsta hästarna...sen följde jag med till fots medan dom gav sig ut på en ridtur...så mycke walk idag!

Och mycke sol...tror jag måste cykla ner till Apoteket imorn å köpa ett solstift så att inte min näsa å mina kinder brinner upp :P Jepp det ska jag göra imorn när jag får min återvunna fritid ^^
Men sjukt nice med värme å sol :)
Idag kunde man lätt gå i kortärmat! 

Nä nu ska jag vila lite tills den traditionella söndagsroasten serveras :P

PoK
XoXo


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men hallå, 09:20?? Nej du, du började prata med mig 08:45 din tok!! :P hah

2009-04-20 @ 21:15:40
URL: http://aekb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0