Halvsjuk...

...va nog inte bra me klättringen uppför kullen :P

Nä vaknade idag å skulle egentligen ut å cykla me Elise men kände mig lite rosslig så sket i d...
Låg i sängen å kikade på svensk web-tv ^^ till typ kl 13 då vi käkade lunch ...ute i solen faktiskt :)

Sen följde jag me familjen å handla lampor å sånt till ungarnas rum...va också på Tk Max lr va det hette...dom säljer MASSOR av märkeskläder..hittade jättefina jeans från Hilfiger å Roxy men hann aldrig prova dom för mamman va lite stressad å grumpy...S vi får ta en sväng dit å shoppa ^^ kan bli vårat nästa utflyktsmål ;)

När vi kom hem kollad jag å Anni på The Incredibles å Elise drog på sleepover...käkade roast, kokta ärtor å morötter, å ugnsbakad potatis till middag :) nyttigare än på länge ;P Sen kollade hela familjen på en film som hette Away from her, en lite hemsk film om Alzeimer typ..inte så uppmuntrande men den va rätt bra...

Imorn börjar veckan då båda ungarna e hemma hela dagen + mamman...hade nästan varit lugnt me ungarna men mamman kunde jag hoppat över...känner sig verkligen inte som om man kan gö som man vill när hon e hemma å bevakar...jaja...man får väl stå ut en vecka I guess...

Nu hoppas jag på att det blir en varm vecka som tar slut ganska fort å att jag blir frisk så att jag kan gå på den enda aktiviteten man har här...Gymmet!



PoK

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är också halvsjuk:/ Men du vinner för veckan med mamman låter lajbans;)

2009-04-06 @ 11:11:55
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0