Happy Times!!!

...In Bristol of course!

Jadu i fredags kom veterinären och kikade på Hanna (Elise ponny) och konstaterade att hon antingen var allergisk eller hade en infektion i luftvägarna...

...men historien bakom det här var att veterinären kom 2 timmar innan det va meningen att han skulle dyka upp så jag stod i badrummet och hade precis hoppat ur duschen och höll på att använda en brun-utan-sol-servett som jag fått gratis från Apoteket när jag köpte solkräm...iaf fick jag lite smått panik när jag hörde att det knackade på nedervåningen! :S

Så slängde bara iväg servetten, sprang in i rummet slängde på mig en hoodie å ett par byxor å rusade nerför trappan xD
Haha veterinären skulle bara vetat :P

Å efter denna incidenten hade jag stora fläckar av brun-utan-sol på ena högerarmen...förjävligt!


På kvällen åkte jag & S till Hanna i Bristol ...lr ja i Kingswood...som jag ritat en vägbeskirivning till hur man hittade dit mha Google map ;) Min karta hade tom. egenritade bilder ;) Den ni !

Vi hittade ändå himla bra mha min karta måste jag säga! Det va typ bara i sista svängen vi svängde höger istället för vänster lr nått sånt ;)

men iaf...den här gången fick jag & S tom. ett eget rum och en dubbel luftmadrass hos Hanna! *jippijej*



Vid 22 begav vi oss till busshållplatsen å klev på partybussen...ja det va verkligen en partybuss iaf hade dom supit till det ordentligt på övervåningen i bussen...det va 20 pers däruppe som efter ett tag alla va tvungen att kliva av å ställa sig å pissa...ja killarna iaf :P


Dessutom blev vi utsatt för rasism på bussen!!! :O Vi satt å snackade me varandra å skrattade å bara hade en HAPPY TIME! XD å då en tjej på sätet på andra sidan vänder sig till oss å säger :
- If your in fucking Bristol speak fucking English!
Vi bara... :O :O :O
Sen utbrister S:
- Ehm...Happy time?!

Haha tjejen blev så sur så när bussen stannade vid nästa hållplats så klev hon av å pekade finger åt oss när bussen åkte därifrån xD

Vi mötte upp Perrine och Marine (franska aupairer) utanför Hippodrome sen bar det av mot Oceana...HAPPY TIMES!

Å eftersom Hanna i fyllan skrivit upp sig på nån lista förra gången så fick jag, S och hon gratis inträde! HAPPY TIMES!


Där inne serverades VK 2 for 1 så det va det som gällde hela kvällen ;) hehe...sjukt bra!

Taurin, koffein och vodka (mycke bra kombination om man ska parta hela natten!) HAPPY TIMES!

Vi fick också ställa oss å visa vägen för folket som skulle på toaletten eftersom dom konstant gick fel...dåååligt ;) ...killen där på fotot tror jag också va en av dom som gick fel väg...(?)


Sen var det dancing som gällde hela natten ...nice music, happy people, HAPPY TIMES! (han där bakom på nästa kort räknas inte till Happy People-skaran ;)


Ja iof så satt vi inne i "Paris-baren" å snackade me några killar å sa att vi va fastighetsmäklare...tyvärr råkade jag säga att jag fick 40% av min försäljning å ruinerade allt...sorry guys! ;)


Men vi partade iaf till kl. 3 när dom stängde :O Gud va besvikna vi blev! Vi va ju inte alls trötta...varför stängde dom vid 3 liksom..hallå det e ju nästan svensk stängningstid!
så vi vandrade upp på Park Street å stötte ihop me 2 killar som vi snackade lite me...dom va faktiskt riktigt schyssta :) Men när inträdet till det stället dom skulle till kostade £5 å vi bara tänkte va där en stund å alla va hungriga..ja utom jag :P så skippade vi det å gick å köpte mat istället :P

Sen tog vi 4-bussen hem till Hanna å försökte så tyst som möjligt däcka inne på rummet ^^



Vaknade vid 10 nångång av att S snackade om att hon hade drömt om massa ungar som sprang omkring utanför rummet å att "TEGEL-LOTTA" åkt rutschkana på magen nerför trappen...(allvar S TEGEL-LOTTA!  det måste varit alkoholen som spökade när du fick till det där namnet på ungen!)

Käkade lite frulle å sen tog vi bilen mot City Center...gillar inte å köra halvbakis men det gick bra...

Vi drog en sväng på Cabot Circus å jag köpte ett skjortlinne å en t-shirt från H&M :)

Å S köpte den här faktiskt oerhört snygga jackan på Urban Outfitters (dock framhäver hon den inte så bra på den här bilden ^^)


När vi va färdigshoppade drog vi hem till landsbygden igen ^^


Tyvärr va ju ungarna hemma när jag kom hem så fick ju inte direkt vara ifred...jag drog dock in i duschen å skrubbade å skrubbade mina armar så att brun-utan-sol-skiiiiten skulle försvinna!
Mina armar va helt knallröda efter det men såg ändå mycke bättre ut än innan!

Sen fick jag stå ut me Elise tjat ...ja tills nu....å snart (?) ska vi ut å käka nånstans...får väl se vad det blir för spännande ställe idag ^^

PoK
& HAPPY TIMES people!


Kommentarer
Postat av: Sofiee

HAHAAHAHA jag älskar tegel-lotta!

2009-04-25 @ 20:24:31
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: sofiee

det ända jag framhäver bra på bilden med jackan är dubblehakan!

2009-04-25 @ 23:19:18
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0