Hatar bortskämda snorungar!

...ja jag e jävligt less faktiskt!

E sjukt trött å såg fram emot en lugn eftermiddag med kanske en ridtur som max...nä det första ungen skriker när hon kommer innanför dörren är:

- CAROLINE, WE HAVE TO GO SHOPPING!!!!!!!!!!!!

Å jag svarar trött:

- Why...?

- BECAUSE WE HAVE TO!!! NOW CAROLINE!!!

- No I wont go now...

(2 min senare)

- Nu ska vi gå!!!! För att imorn på DT (Hemkunskapen) ska vi göra chokladdoppade frukter å jag måste köpa en melon och jordgubbar!!!

- Ska vi åka till Cheddar bara för att du ska köpa en melon och jordgubbar?

-
Eh..JAAAAAA! (kollar på mig som om jag e helt dum i huvet)

- Why can't your mum or dad pick that up on their way home?

- Why should they?

osv osv osv osv....


Blev en jäkla lång argumentation ska jag säga er, om varför hon sa det här dagen innan hon behövde det då hennes pappa va å handla igår, om varför jag inte bara kunde åka å köpa det åt henne. Ja som sagt osv osv....

Men efter att hon ringt sin pappa (som inte hade tid att köpa nått...) gick jag med på att åka...dock....räknade ungen med att jag skulle betala för hennes frukt...men jag tog inte med några pengar ut till bilen å sen när jag sa det så blev hon sur å nu sitter jag här å väntar på att hennes pappa ska komma hem å ge henne pengar så vi kan åka å handla...

Ja, visst jag kunde lånat henne pengar till den där frukten men saken e den att jag kan inte låta henne köra med mig för då tar hon över totalt...det e sånna här småsaker som jag egentligen skulle kunnat gjort om hon bara frågat snällt å inte bara skrikit och kommenderat...

Dessutom kom det världens längsta bortförklaring om varför vi inte kunde rida medan vi väntade...(bortförklaringen inkl. många KANSKE, ISÅFALL och OM....)

suck...nä för tillfället less....men på fredag blir det party i Bristol på Oceana :D
Tack gode gud för det!

PoK

Kommentarer
Postat av: Camilla

ja, du!! De är nog inte alltid så lätt med barn :P Hur gamla är dina värdbarn?

2009-04-22 @ 23:23:45
URL: http://underthesamemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0