Intagningstest i Köpenhamn

....ja nu var det dags att åka till nästa universitet...

Känns som om jag åker omkring över hela världen "bara" för att göra en massa intagningstest till veterinärhögskolor :P

Men fick iaf idag klart att den
1 maj mellan 15.00 - 17.00
ska jag befinna mig på
Det Biovidenskabelige Fakultet, Kobenhavns Universitet

Läskigt...

Men jag beställde biljetter direkt så jag åker från Bristol
den 30 april (nästa torsdag...) kl 06.15
och kommer tillbaka den 2 maj kl. 21.05


Kommer bo på ett vandrarhem som heter Hotel Euroglobe som ligger bara 8 min gångavstånd från universitetet där testet ska hållas...

Tror det kommer bli lite läskigt att åka till Köpenhamn sj...kommer va helt rädd för att inte hitta till testet å missa flyget mm. mm....ja precis som jag alltid e ni vet ;)

Dessutom försvinner alla mina pengar på nödvändiga transporter å boende...inte skojj alls...



Dessutom va hovslagarn här imorse...han skulle förövrigt ha kommit kl 8 så jag gick upp halv 8 för att ta in hästarna i stallet...(tog en j*vla tid by the way eftersom dom här störda hästarna bara sprang omkring å vägrade bli infångade *grr* ouppfostrade störda djur...)
Men iaf så dök han upp vid typ kvart i 9 lr nått...så jag fick stå å hålla i den ena hästen medans han skodde den andra...han va rätt trevlig å snackade en del me honom, men han hette inte Alex...så S det finns tydligen några stycken rätt unga hovslagare här *haha* ;)

Idag har jag annars bara känt mig allmänt hängig...tror ja hade nån släng av feber lr nått imorse när ja gick in efter skoningen för först frös ja sen svettades jag å va sjukt trött så somnade typ när ja satte mig å kollade på Without a Trace en stund...
Så jag har bara städat undan litegrann, orkar verkligen inte... dessutom ska jag laga mat sen...slänger nog ihop en chili con carne bara...som sagt...helt döööööd!
Har inte varit ute heller...annars brukar ja alltid va ute å gå, särskilt när det e 17 grader...men nä...usch vill bara lägga mig i sängen å glo...men snart kommer ungen hem...7 min kvar *suck* ...å vi ska ut å rida...(om hon inte har ont i benet idag igen!)


PoK
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0