Oplanerad helg...

....and I like it :D

Jepp äntligen kan man sova ut å slippa vara tillgänglig :P Lr ja man måste ju inte va lika tillgänglig iaf...
Sov till halv 10 idag..skönt...men kändes konstigt å man har inte riktigt koll på vilken dag det är så man blir nästan lite rädd att det skulle varit arbetsdag å att man försovit sig :P

Ner å käkade frukost iaf...flingor, mjölk, banan å hallonsmoothie ^^ (nyttigt vaa? ;)

känner att ja fått nån hosta me...jobbigt men inte så farligt..än iaf ;)
Kanske bra med en pause från träningen i helgen (S föräldrar e här å e så trist å åka sj å träna :P)



Nu har jag kollat på Inkheart, en helt ok film :)
Borde egentligen gå ut för d e soligt...men d blåser...å jag ska följa me familjen å handla lampor sen å jag vet inte när dom drar...så jag stannar inne ett tag till ^^

Ungarna flyttar ner till sina rum nu iaf :) Såå sköönt :) Dock får jag hjälpa till å bära grejer..men jaja extra träning :P


Nä nu ska jag fortsätta slappa å försöka få mina föräldrar att hämta upp ett marsvin åt mig ;) Räddningsauktion-Behm som vanligt ;) men marsvinet kan ju bara inte bo me nån som inte vill ha det...med folk som sålt buren å marsvinet har inte ens nått namn...nä det måste bara tas hand om mig ;) Jag kommer ju hem snart!


PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0