Pissed IGEN!!!

..gahhhhhhhhh!!!!!!!!

Vaknar av att jag hostar som f*n...blä!
Sen hör jag att Stella & Elise e vakna...blä! (vill ha en lugn stund för mig sj på morgonen å käka frukost IFRED!)
Får sen veta att jag SKA skjutsa Stella till Taunton på eftermiddagen eftersom hon ska hämta upp sin bil... BLÄ!!!!!!!!!!

Blir bara så jävla arg att jag tvingas göra så mycket mer än det jag får betalt för!!!!! Om jag ska va nån slags privatchaufför får dom fan lägga på dubbelt på lönen! MINST!

JÄVLA ARG NU!! Om det inte vore för att jag beställt flygbiljett hem å ska till London me Anna i juni hade jag lätt hittat på nån lögn om att jag måste dra hem nu....vore lagom åt dom!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Vet hur du känner dig ;)

2009-04-08 @ 20:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0