...så blev det till sist...

jaa inte va det jag som vann nått på det iaf...

Nä fy, gårdagen gick ut på att dammsuga, putsa möbler, plocka undan, mocka hagen (skulle egentligen Elise gjort men hon kollade mest på å snackade skit, typ att jag ljög om allt möjligt å att jag va så himla lat å att hon va så himla bra...),mer städning,

Efter det så va det lugnt i huset ett tag å jag satt å kollade på Airlane i ungefär en timme innan Anni kom ner å vi skule rida ut (eftersom Elise inte orkade lr "hade tid eftersom hon va tvungen å göra sig iordning för sleep-overn")....

När vi kom tillbaka va kl 17.30 (min arbetsdag ska sluta kl 18.00 - 19.00 ungefär (eller efter att jag jobbat 6h...men det verkade ju inte direkt hända....jobbar alltid från 8.00 å dom timmarna hade ju gått för läääänge sen....)

Mamman hade sagt att vi skulle hämta upp hennes bil vid 15.00-15.30 så jag tänkte att nu kan dom väl inte tro att jag ska spendera min kväll genom att hämta hennes bil....
Men vad tror ni jag fick göra?

När jag träffade mamman efter ridturen så sa jag att jag egentligen faktiskt skulle träffa S vid 18.30 - 19.00 (hoppas att det inte gjorde nått att jag drog in dig i det här ;) för att hon skulle fatta att det var min leeediga tid jag skulle spendera på att hämta hennes bil....men nä...slutsatsen blev att jag fick "berätta för S att jag inte kunde träffa henne"...

På väg till Taunton passade mamman även på att be mig köra en omväg så att hon kunde köpa avmaskningsmedel till hästarna....

På tillbaka vägen följde jag efter hennes bil ett tag (trots att hon körde alldeles för fort...) men tappade bort henne på motorvägen för jag körde ju bara ca 130km/h..........

Resten av kvällen tillbringades framför tvn me Anni (som är den efter Rich som är normalast här...)



Nu måste jag skynda mig å fixa mig för vi ska dra till Bath om 10 min å här sitter jag osminkad i stallkläder å med oborstat hår!

See ya!

PoK

Kommentarer
Postat av: sandra

fy vad arg jag skulle bli.. har du pratat med henne om det? det låter ju helt orimligt att du ska behöva gå med på det där...

2009-04-09 @ 15:26:26
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0