Salladstrejk...

...lr vad är det för fel??

Idag mockade jag heeela hagen själv bara för att d va så nice väder :) Tog me mig iPoden å gick ut vid 10 å va klar vid typ 12.30...rätt jobbigt men vaddå det e ju lite extra träning å det verkar man ju behöva för att inte gå upp i vikt bara genom att andas för mycke här i England...
Dessutom e det inte fel att va ute i strålande sol å 18 grader i skuggan :D

Resten av dagen (när det blev blåsigare) gick ut på att kolla på dyra hus som va till salu i Florida tillsammans med Anni...verkligen dyyyyra hus ...och sen kollade vi på Yes Man (fick en faktiskt att tänka lite...)

Tjafsade även en del med Elise idag...hon blev skitsur för att ja vägrade köra henne för att hon ville köpa godis idag istället (hade bestämt att det skulle vi göra imorgon efter hennes pianolektion så att jag skulle slippa köra i onödan å förstöra miljön etc etc.)...men iaf detta ledde till att hon började besserwissa sig å berättade massa lögner å "fakta" om olika saker så att hon skulle få mig å känna mig dum...detta är inte ovanligt från hennes sida...

Hon berättade tex. att att man helst ska dricka ett glas citronsaft om dagen för att må bra... och det är jättebra för tänderna att gnugga dom med strösocker för då får man bort plack...(dah...), mm mm mm mm....

När jag sa att det där bara va bullshit (uttryckte det inte riktigt så men hon fattade att ja inte trodde henne iaf) så frågade hon vad jag hade för betyg i de naturvetenskapliga ämnena...typ kemi...*grr* efter det fick hon höra om att jag faktiskt hade läst mycket mer kemi än henne iaf å hade högsta betyg..(kunde inte hålla mig, va tvungen å sätta henne på plats..)
Dock sa hon att hennes lärare som alltid kommer me ren fakta iaf sagt det...himla bra lärare det där...
Sen dess har hon varit allmänt jobbig hela kvällen...hoppas hon e på bättre humör imorn annars...


Sen ringde mamman vid 5 å undrade om jag kunde göra mat...ehm..ja kunde jag väl typ...tack för förvarningen...
Blev potatismos å torra lammstekar :P å en sallad ....sen va jag tvungen å dra till gymmet...


..verkligen omotiverat mördarpass på gymmet...annars kallat Circuit å idag hade vi militärtanten som brukar hålla i Body Pump-lektionerna... mina ben skickade rysning/smärta strålar genom hela kroppen efter träningen...inte så behagligt!
Men nu kan man ju va säker på att man inte kommer bli av med den ständiga smärtan man har varje dag efter olika träningspass...allvar så har jag ALLTID ont nånstans nuförtiden :P


Men iaf när ja kom hem å hade duschat å skulle käka...den inte alltför goda lammstegen å potatismoset...så va typ ALL sallad kvar! Hade gjort typ så mycket som knappt räcker till 3 pers i min familj hemma...men i den här familjen verkar den kunnat räcka till minst 20 till...allvar har aldrig träffat på en familj som e så rädda för sallad...å jag gillar ju sallad så käkade upp typ allt ^^

Vill så gärna käka nyttigare än jag gör här men går ju inte å bara fixa egen mat när familjen äter nått annat...lite jobbigt att det inte e så himla nyttigt...i början när jag kom hit käkade dom rätt nyttigt men kanske bara va en vanefas för mig...för nu kan d bli både det ena å det andra...å gärna mycket vitt bröd å strips...

Gud vad ska jag göra...vill inte rulla hem! Har verkligen inte varit såhär nojjig innan! Men nu är det 5 kg upp! ska 5 kg neeer...

jaja nu ska jag sova lr kolla på film lr nått...för att förhoppningsvis ha en bättre dag imorn...
PoK

Kommentarer
Postat av: sandra

ååh nu blir jag ännu mer viktnojjig. jag tror du får dra med mig på gymträning varenda helg sen när jag kommer ner, haha!

2009-04-02 @ 00:22:42
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tror helt klart att det är luften! Man blir verkligen fet av att andas här! Hoppas ungen skärper sig;)

2009-04-02 @ 01:00:15
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha men du, spelar de nån roll om du går upp 10 kg, din lilla pinne... ^_^ Fast jag vet, de e lätt å bli viktnojjig asså... :O

2009-04-03 @ 12:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0