Ska sluta klaga...

...ja det ska jag verkligen göra, hatar folk som klagar!

Så dagen idag har varit helt ok...långfredag å båda föräldrarna hemma men jag jobbar iaf, men det e lugnt kunde ju faktiskt varit en vanlig fredag ^^
Har regnat typ till och från hela dagen så hoppas på bättre väder imorn :)

På eftermiddagen drog jag & S å skulle träna...trodde vi ja! Väl framme var det tomt som i graven...så vi bestämde oss för att åka till TK Max i Weston istället ;)
Blev dock inga inköp idag, vi spar oss till imorgon då det blir påskshopping för hela slanten ;)


När jag kom tillbaka hade vännerna till Rich å Stella kommit som ska va här över påsken, Det va ett par å deras döttrar på 14 å 16 år (tror jag...) Dom va trevliga å "min" familj blir så mycket trevligare att vara omkring när det finns andra folk i närheten ;) så många plus där ^^

Vi kollade på Step up å käkade fiskpaj (faktiskt gott :) å hallon-cheesecake till efterrätt :) mumma ^^  Sen kollade vi på NCIA på tv, å efter det drog jag upp på rummet :)
Bestämde även med Elise att imorn kl 07.30 ska vi ut å cykla...nu börjar fasen hårdträningen ;) Dieten får dock vänta till efter påsk, man vill ju ha en svullhelg me påskgodis först ;)

PoK
XoXo

(måste även tillägga att jag dränkte mobilen (sorry Emelie...), Ipoden, kameran (tur att d e en undervattenskamera me ;) å min plånbok igen...så nu blir det the bin bag för den där jäkla läckande vattenflaskan! Hoppas verkligen jag får igång mobilen igen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0