Sommarvärme i England :D

...AJ LÖÖÖV IIIT!!!



Så sjuuuukt nice med värme! Å så sjuukt skööönt att va hemma helt själv!

Fick värsta långa listan på saker jag skulle göra idag dock! Så försökte göra så mycke som möjligt imorse så jag kunde gå ut i solen sen...blev att städa hela nedervåningen, tvätta ett antal lass me kläder å hänga upp ännu mer kläder...men sen så!

Drog ut cykeln ur stallet å trampade iväg till Wedmore å köpte solkräm :)

När jag kom tillbaka hade trädgårdsmästaren dykt upp så kände ju inte för att ligga å steka på gräsmattan direkt...men kunde ju inte gå in när det stog såhär på termometern:



...så det blev att plocka med sig Ipoden å gå "golfrundan", (inte lika mycke folk på golfbanan som tur var..) å det va så otroligt skönt att bara gå i solen å känna värmen! Äntligen börjar det likna nått!
Go sommar!



När jag kom tillbaka var det bara att sätta igång med tvätten igen..stryka några ton kläder....sen försökte jag spela lite piano...har ju haft uppehåll på det ett par veckor så fick börja om lite...
Vid 16 kom Elise hem å vi kollade på bakprogrammet som jag spelade in på henne å hennes kompis å som jag sen redigerade å la upp på Youtube eftersom de ville bli famous  ;)
(kommer lägga upp videon här på bloggen imorn kanske :)

Nu ska jag inte göra så mycke fram till att jag & S ska på gymmet vid 19 :) Ingen ridning idag eftersom Elise påstod att hon hade ont i benet...jaja...får väl rida imorn då...

Happy times people! Happy times!


PoK


Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: tack så mycket! :D

2009-04-20 @ 18:55:40
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0