Three Peaks - helgnöje ;)

...jepp inget festande här inte, här drar vi fram på cykel & till fots på lördagarna ;)

Ja...nu är man då tillbaka från dagens äventyr som var Three Peaks...ett cykeljippo för ortsbefolkningen som vi nu officiellt tillhör eftersom vi antagligen hamnar i Wedmore News (lokaltidningen ;)

Här är våran lilla rutt...



Det kändes i benen kan jag lova när man skulle uppför kullarna som sluttade i ca 60 grader eller mer allihopa.(..skojjar inte...)
Men nog klarade man det :D Sjukt nöjd :) Avslutade så klart på puben som alla andra ;)
Dock slog det inte Milkotrampet som jag & mamma gjorde i augusti förra året...det va sjuuukt jobbigt!!!!!

Här kommer lite bilder frän dagen: (observera att puben har öppet till Late XD)




När vi kom hem hade mamman glömt att lämna extranyckeln så vi fick bryta oss in genom ett öppet fönster ;)



Men nu ska jag dra iväg till S för jag är bjuden på middag där...å jag e sjuuukt hungrig...kommer dö av svält eftersom dom äter så himla sent där  :P

PoK

Kommentarer
Postat av: Camilla

hehe, härligt lördags-nöje ;) Hon har berättat att killen jag ska ha hand om, Max är en riktig charmör och är i de stora helt underbar kille!! Hoppas de är sant, men visst, barn har ju olika stunder varje dag :P Hon har sagt familjen också är bra fast att man itne träffar pappan i familjen så mkt för han är en riktigt arbetsnarkoman!! :P Haft bra helg??

2009-04-18 @ 20:10:16
URL: http://underthesamemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0