Tk Max - shopping ^^

...betyder märkeskläder för halva priset lr mindre :O

Idag va som sagt hela patrasket hemma å det blev att jobba på...kratta hö, stryka kläder, sopa golv mm mm...vid 14 skulle dock mamman å Anni å shoppa å självklart hängde jag på ;)

Vi drog till TK Max igen :) Så jag fick kika på mina jeans igen ;)
Dock har det blivit deprimerande att shoppa eftersom man tänker på hur man ser ut :O översatt hur fet man ser ut! (jag har blivit en tjej lr vad??) ...störande iaf...
Blev lite snabbshopping för vi hade bara 1½ timme på oss innan mamman ville tillbaka igen...efter mycke spring till provrummet blev det iaf en Hilfiger-bh å ett par Psycho-jeans :) så jag va nöjd ^^
Mycket glad när jeansen nu kostade £17 (istället för £45) å bhn £8 (istället för £29)...man sparar ju pengar även fast man shoppar liksom ;)

Det är väl så man ska tänka ;)



Dock va jag lite sur imorse (å kanske kommer bli det igen) för Anni erbjöd att jag skulle skjutsa mamman till sjukhuset i Taunton imorn bitti...alltså hon sa till sin mamma att jag kunde väl skjutsa henne när dom diskuterade hur hon skulle ta sig till sjukhuset...tack för att ni frågar mig först!
Sånt där jag hatar när man alltid är tillgänglig till allt...utan att nån behöver fråga typ...visst d e lugnt när det e sånt som ingår i mina arbetsuppgifter men att skjutsa föräldrarna hit å dit hör inte till dom!
Dom bestämde dock inte hur det blev så jag håller tummarna för att jag slipper!!!


...fortfarande inte frisk...snarare sämre...suck...saknar gymmet allvar!

PoK

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ush vet precis hur det känns! Har haft en sån helg med en massa vi tar våran au pair för givet skit! Vi borde starta ett fack eller nått!

2009-04-06 @ 19:04:34
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej :)

Haft en bra dag?

Kram

2009-04-06 @ 23:54:38
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej :)

Haft en bra dag?

Kram

2009-04-07 @ 02:08:20
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hej! Vad kul, hur trivs du i england som au pair? Jag bor ju ca 2 1/2 timme frpn NYC och det bästa är läget, det är ganska nära till många platser. Det bästa är ju också såklart att min värdfamilj bor här :P Det sämsta är att det finns knappt inget att göra, staden är absolut inget att skryta med, det finns ett shoppingcenter men inte mycket mer. Men jag trivs jättebra!!

2009-04-07 @ 04:39:41
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, kanske lite i vikt men inte så jättemycket. Haha, jag bor inte i NYC utan två och en halvtimme därifrån... I NYC finns det absolut saker att göra :D

2009-04-07 @ 21:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0