Äntligen :)

...e min gnägg hemma igen :D

Ja fasen vad man har saknat att bara kunna gå bort till stallet & rida på sin egen häst :)
Så sjukt skönt att han är tillbaka igen!
Nu ska han bara sättas igång efter vilan också :) Blev ett skrittpass i skogen på en timme ungefär å sen fick han va me när jag höll på med olika saker vid stallet plus att vi körde lite horsemanship :)

När han är igångsatt igen ska han dock ut på annons igen om inte dom som hyrde honom vill köpa honom då förstås...
Ledsamt men sånt är livet antar jag...



Efter ridturen så tog jag tag i borstningen av Toffee hon hade hunnit bli lite tovig efter min tripp till Turkiet men det va helt klart genomförbart att borsta igenom :)

Slappade lite i jämtlandssolen innan jag cyklade en sväng på min fina cykel :) Den hänger helt klart med till stan ;) ska bara fixa ett cykellås också så att ingen snor den ;)


Nån dag till veckan (när man fått den sjukt efterlängtade lönen) så  blir det en sväng till Dollarstore för å köpa lite inredningsgrejer å anteckningsböcker osv. inför min flytt till stora staden ;)
Får väl se vad man kan tänkas hitta ^^ Har ju lite idéer om hur jag vill inreda så ^^
Plus att jag ska köpa färg så jag kan färga mina vita soffdynor....inte vidare värst praktiskt att ha vita soffdynor har jag märkt :P

Nu ska jag försöka hitta på nått...lr kanske ta fram IKEA-katalogen å "inspirera" lite ^^

PoK

Kommentarer
Postat av: Mary Elle

ja, jag hoppas att du kan komma. så att du kan stå där och heja på mig ;) haha

2009-08-23 @ 18:40:16
URL: http://missweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0