I lagårn med ÖP...

...lr var det LT???

Ja nån lokaltidning var det iaf som var där å kollade när vi försökte rita ut olika skelettdelar och organ på korna....ja korna!
Dock så fick jag och Anna en lurvig kossa som det inte gick å rita på men lika glada var vi för det ^^

Hade alltså exteriörbedömning och allt vad det innebär ;) Inte mer att säga om det...

Det enda jag har att tillägga är att dagarna är för korta för att hinna nått på även om man slutar tidigt!
Å för långa för att man saknar nån....

Men försöker härda ut ett tag till :) Vet att det blir bättre snart ^^

Dessutom måste jag erkänna att jag är bäst på att avbilda kor xD
Visst blev det rätt likt ändå ^^ Detta var alltså den kossan som vi bedömde idag ^^

=

PoK


Kommentarer
Postat av: Junie

Vackert ;)

2009-12-01 @ 21:55:21
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0