Partyhelg i Bristol bokad :)

...jepp nu e vi inbokade på backpackerhotell ;)

Gårdagen var rätt grå & trist ute å hade inte så mycket å göra...blev en film (Step up 2 The Streets) & en ridtur på Millie, sen på kvällen blev det "lumpen-träning" (Circuit) sen va dagen över...

Idag på morgonen har jag bokat in mig & Sofie på Bristol Backpackers vandrarhem för helgen 27-29 mars, så då kan vi va i Bristol å parta å shoppa hela helgen *wiii*



Annars har jag övat lite på mitt tal om veterinäryrket :P Å nu ska jag dra en sväng å hälsa på Sofie så vi hörs allihopa :)

PoK XoXo

Kommentarer
Postat av: Junie

den filmen är galet bra!! Jag såg den typ fem gånger på en vecka när jag inte hade annat för mig xD

2009-02-26 @ 20:54:01
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com
Postat av: Hanna

Tänk vad gemytligt dom kan få det där backpacker stället att se ut:)

2009-04-06 @ 17:33:23
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0