Snö på englands vidder ^^

Yes snö i England, tydligen ovanligt :P

Snön förföljer mig ^^ men det va rätt friskt väder idag iaf :) hellre snö än regn om man ska ut å gå så när jag städat undan lite så gick jag en rätt lång promenad :) Bort till den där kullen ni vet :P Träffade på både det ena och det andra, bla några alpackor som stod å mumsade ^^



På tillbakavägen mötte jag även en joggare & en hund, så skönt här i england där alla har sina hundar lösa och det är ingen big deal om hunden springer fram till nån :)
Blåste rätt rejält på tillbakavägen så var glad att jag tagit på mig 2 tröjor å vantar ^^ hade med mig iPoden också så då tänker man inte så mycke på vädret ^^



Tvättade upp och torkade alla kläder när jag kom hem.... å käkade lite lunch :)

Satt vid datorn å drygade lite sen kom Elise hem och eftersom det va en halv cm snö så var vi bara TVUGNA att ha snöbollskrig å bygga en snögubbe....sjukt kallt!!! Hade inte direkt vantar å vinterkläder på mig!

Gick in å satte mig vid datorn sen ropade Elise å anklagade mig för att ha förstört The Sims :P haha tur att jag kunde visa henne att det INTE va sönder då ;)

Nu på eftermiddagen har jag suttit på MSN å försökt reda ut hur d blir me resan till London för oss ^^ fick väl inget direkt resultat av det men iaf ;)

Imorn ska jag göra Spagetti å köttfärssås d ska jag nog klara :) Tur att jag har ett sånt recept som Stella vill att man ska laga efter ;) koka lääääänge alltså :P

Nu ska jag gå å se vad jag kan hitta på ^^

Kommentarer
Postat av: Junie

Haha som när jag var på Sicilien, då kom det ju också nån halv centimeter snö och alla blev typ hysteriska xD

2009-02-03 @ 19:28:53
URL: http://jujju.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0