Snökaos i England :P

Jepp så blir det när  det kommer över 3 cm snö ^^

För ärligt talat så var det ju faktiskt kanske 4 cm på vissa ställen :P
Det ledde alltså till att flyg blev inställda, tåg, buss osv. men den stora skillnaden för mig var att skolorna stängde så idag var jag hemma med Elise :)

Första prioritet imorse var alltså att bygga en snowman, dra omkring Elise på kälken, göra snöänglar å ha snöbollskrig :P  Det konstig var att här vet inte ungarna hur man gör för att göra en snöboll rund eller hur man gör en snögubbe...de vet bara hur slutresultatet ska se ut ;)
Så att få frågan:
- Wow how did you do that?
När man gjort en stor rund snöboll blir man lite konfunderad...ja hur gjorde jag den här jag bara öh... klappade ihop en rund snöboll å rullade den lite i snön :P

Vi fick iaf till en snögubbe till sist fast den fick bli en snowwoman called Lucy ^^



Tog sen en långpromenad :)

Sen fick vi hemleverans av matvaror från Tesco (deras ICA tyyp...) ...matvaror för ett helt liv!!! Fattar inte varför dom beställer varor som dom redan har typ 5 förpackningar av! Men jaja det är inte jag som betalar så :P
Fick iaf trycka in allt i både kylen, skafferiet å frysen för att få plats me allt...

Sen blev det storbak :P Kladdkaka men eftersom dom inte har våra mått här så får man chansa lite på måtten ^^ men tror jag fick till dom rätt bra...dock glömde vi nästan hälla det smälta smöret :P Vi satte in kakan i typ 1 min innan vi kom på det :P
Sen har dom ju konstig ugn me som bara e varm/het men man vet inte hur många grader...så det blev en torr kladdkaka :P men den va god iaf ^^

Jag lagade middag idag me :P Spagetti å köttfärssås alltså :) det blev faktiskt bra å alla verkade nöjda :) lucky me!

Snackade även me Sofie å hon skulle börja på ett gym i Cheddar så självklart kommer jag också hänga på ;) Var sjuukt länge sen jag gick på gym!!! Typ medans jag spelade fotboll före gymnasiet ^^ men ska bli skojj å bli lite tränad igen faktisk :)  Så imorn vid 15 kommer Sofie å plockar upp mig :)

Kommentarer
Postat av: Junie

hehe förlåt att jag inte berättat... Marcus är min pojkvän :D Sedan typ... två-tre veckor tillbaka :D Och hur det gick till, det är en lång historia som jag inte ens är säker på själv hur den går xD

2009-02-04 @ 00:06:23
URL: http://jujju.bloggagratis.se
Postat av: Sofiee

åh titta elis ser till och med ut som ett barn på den där bilden! och du my dear ser ut som en tjej som snart kommer vara lika stark som pippi!

2009-02-04 @ 23:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0