Tigerkaka & Saltkråkan ^^

Jepp äkta svenskt ska d va ^^

Inga uppskrivna sysslor idag så gjorde bara lite random städning & tvättade mina egna kläder osv.
Vid 12 åkte jag till Sofie & vi bakade tigerkaka & kollade på Vi på Saltkråkan ^^ & självklart drack vi te, vi e ju faktiskt i England! :P
När Sofie skulle iväg å hämta resen av sina skyddslingar så drog jag mig hemåt å gjorde klart min tvätt...

Har märkt en sak när jag varit ute å kört...jag börjar trivas bättre att köra på vänster sida av vägen än på höger :P Lite weird men tycker nog vi ska byta tillbaka till vänstertrafik när jag kommer hem ^^

Snackade även me Johanna på MSN å hon sa att man inte behövde ha ett konto när man går på gymmet, hon hade betalat kontant i månaden så då ska nog jag me göra det :) Verkar mindre krångligt ^^ SÅ får väl se om jag drar iväg me papprena till gymmet imorn lr på måndag, ska in me dom så fort som möjligt iaf så Sofie å jag kan börja köra våra träningspass införl Beach 2009 :P

Nu på eftermiddagen har jag kollat på One tree hill å sen skjutsade jag Elise på pianolektion å ja...nu sitter jag här å väntar på att Stella ska komma hem å sen blir det nog mat :)






Kommentarer
Postat av: Matilda

Så svenska ni är med tigerkaka och saltkråkan :P



Jo jag ska börja på college om det blir så att jag stannar. Ska prata lite med familjen om hur jag känner och sådär.



Men om jag är kvar i mars vore det jättekul att hänga på till Bristol. Måste bara kolla så att det funkar och sådär :) När ska ni boka?

2009-02-05 @ 19:34:59
URL: http://bajenflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0