Ingen Norrlands tur

...men bra iaf :)

Nä blev ju ingen tripp å hämta hästen för tjejen som hade den hade inte satt in nå bensinpengar till syrran...

Igår va jag å Emelie å såg nya Harry Potter-filmen, den va bra men jag tyckte att de tidigare filmerna har varit bättre faktiskt men men...boken e ju alltid sjukt mycke bättre ^^
Sen när vi skulle åka hem så gick vi å köpte en limpa å satte mig på "Apberget" å lyssnade på musik...medan vi satt å väntade kom det helt random en kille med en gammal TV på axeln...random minst sagt...å självklart skulle han till Brunflo XD


Idag åkte vi direkt till Oviken och har suttit å läst litte, spelat fotboll å strandtennis...cyklade även en sväng (jag, mamma, syrran å Emelie) till mammas jobb eftersom mamma skulle hämta nån kvarglömd mat där...
Va ju en pers minst sagt! Med min gamla cykel i uppförsbackarna men nog gick d ^^

Nu är det ju Fäviken till veckan :O Kan inte fatta d!
Ofta nu måste ja hinna borsta å bada Toffee, ta fram tält, Trangia, kolla att allt som ska med finns mm mm..
Tur ja bara jobbar halvdagar...

På tal om jobb så ska jag till Persåsen imorn å jobba...yey...
Men om ja räknat rätt har ja bara 11 jobbdgr kvar...

Nu ska jag va lite social på MSN :P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0