Jobb jobb å åter jobb...

...ja men e man pank så vill man inte va d länge till :P

Nä jag behöver pengar! Det där köpet av Hero verkar ju aldrig gå igenom...suck jäkla veterinärer...
Å på tal om veterinärer så har ja fortfarande inte hört nått från skolan så nu måste jag vänta hela helgen på svar...SUCK!

Å imorn är det ca. 50 frukostgäster på 2 timmar...å bara jag som jobbar...lucky me! Jag kommer dööööö!!!!!


E väl bara att åka hem å lägga sig efter jobbet om man ska orka me å Yra på kvällen me Lisa å Emelie...

Hm...har iaf legat ute i solen ett tag nu å vilat, skönt! Innan dess var ja å klippte buskar å sly å sånt...jobbigt va d minsann å man fick myror ÖVERALLT men roligare än å inte göra någe :P

Hm..nu funderar ja på å sätta på varmvattnet så man kan ta en dusch om en timme...jepp så e livet på landet ;)

PoK

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud va sega dom ska va! Men hoppas du får reda på det på måndag:)

Puss!

2009-07-31 @ 17:33:09
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Har inte du heller fått något brev?? Fick lite lätt panik när det inte damp ned i brevlådan idag... Kanske kan ta det lite lungt då!:)

Ska oxå jobba hela helgen. Jobbar natt och ska gå agilitykurs för Annica Aller om dagarna...fördelen med att det är mkt att göra är att tiden tills måndag går lite fortare!

2009-07-31 @ 18:05:43
URL: http://pinscherflickorna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0