Idag bär d av till Liverpool :S

...och för tillfället är jag mer nervös för själva bussfärden än för intervjun imorn :P

Jag är alltid sån när jag ska åka nånstans...iaf om jag är tvungen att byta buss/tåg lr flyg! Är alltid lika rädd för att tappa bort mig och inte hitta, missa avgångstiden osv...
Slappnar inte av  förren jag är framme :P

Hoppas verkligen jag klarar denna busstur som går genom typ hela England :P
Kolla här så får ni se min rutt:     Bristol airport till Liverpool

Tar sin lilla tid. bussen åker från Bristol flygplats 14.30 idag å jag är inte framme i Liverpool förren kl 21.20 ikväll...då ska Magda hämta upp mig på busstationen ^^
Va lite nervös ett tag när hon inte svarade på SMS men det visade sig att hon hade slut på pengar på mobilen ;) så hon hade inte glömt mig ^^ hehe

Har packat me massa kläder för har inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig på intervjun. Har läst att det inte är så nog men man vill ju ändå inte att dom ska tänka:
- OMG, what is she wearing!?

Vid 13 kommer S å hämtar upp mig iaf så sen är det bara att hoppas att vi hittar busshållplatsen :P Det ska vi göra ;)

Har iaf packat ner alla referenser, blev iaf 5 st så hoppas det räcker, trots att jag aldrig fick den från Sörbygården (fortfarande pissed på att dom e så J*vla muppiga!)

Ni får höra hur det gått på torsdagkväll lr fredag ;)



För tillfället sitter jag å drygar för har skyndat klart me alla arbetsuppgifter idag och hunnit duscha och packa :)
Dessutom är huset invaderat av nya "plaster-gubbar"  (murare, gipsare typ ;)  som sjunger för fulla segel till musiken på radion :P

Så jag håller mig på mitt rum xD Kanske går ner å spelar lite piano om jag får tid å lust annars ska jag bara sitta å va nervös för bussresan :P

Vi hörs! (om jag inte tappar bort mig nånstans i England förstås ;P)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fick ditt medelande men har inga pengar på mobilen! Har inte funnit en flaska med jag ska leta lite mer:) Lycka till i Liverpol!



XXX

2009-03-17 @ 23:35:15
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0