Oneswarm - säkrare nedladdning :D

woohoo!  Tack Platt!

I och med att det blir hårdare regler på nedladdning och man helst vill vara så säker som möjligt på att inte hamna i sticket liksom så har några personer nu kommit på ett program där det är mycket svårare att spåra vem det är som laddar ner :)  (gillar folk som försöker kringgå reglerna för tillfället ;)

Det här programmet heter Oneswarm och är bara att ladda ner (googla på det så får du upp det) från deras hemsida.
Va lite krångligt att fatta från början men nu tror jag att jag fattat :D Trodde först att man bara kunde dela filer med sina vänner men så var ju inte fallet :) Utan man kan fortsätta som vanligt att ladda ner från olika torrent-sidor....
Om ni inte fattar hur man gör fråga moi, tror jag kan hjälpa liiiite iaf ;)



Tycker ändå det e sjukt onödigt med dom här reglerna om nedladdning, har dom inget viktigare å lösa liksom?
E ju inte ens artisterna osv. som klagar på nedladdningen utan dom tycker ju ofta tom. att det är bättre eftersom de sprider sin musik mer nu...nä det e ju bolagen som tjänar pengar på själva skivorna som inte gillar det....

Dessutom stör jag mig på att det är folk som inte ens är insatta i det som klagar å hittar på regler!!? Sånna som bara gillar å bestämma typ...skaffa ett liv liksom!

Typ kolla det här klippet liksom me Bert Karlsson vs Piratebay xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0