Chop chop chop!

...jepp nu har alla får & jag fixat frillan ^^

Haha ja för igår måste ha varit den officiella "Shave-the-Sheep- day"  för plötsligt är verkligen ALLA får i heeela Somerset (?!) klippta...å det e ju inte liiite får här i omgivningen om man säger så :P


Idag har jag chillat i solen :) Legat å läst min bok i hängmattan å målat den där jäkla spelpjäsen som e på framsidan av Breaking dawn...
Sen va det time to go to Wells :) Åkte lite innan så sprang runt lite å kollade i affärer å slösade tid innan ja gick till frisören :)

Fick den längsta schampooneringen ja fått nånsin hos frisören tror ja ^^ man fick tom huvudmassage liksom :P
Sen tog klippningen bara typ 20 min :P Men det blev bra iaf :P

Å jag som varit så duktig å tagit före-bilder på min frisyr så ni skulle se skillnaden...
...men så försvann efter-bilderna!
Haha men lägger ut före-bilden iaf så får ja ta nya på hur det blev sen ^^


På eftermiddagen snacka ja me Platt på MSN ^^ har inte tänkt på att ja kunnat ringa henne via MSN ^^  Haha kul å snacka iaf :D 

Sen red ja ut på Hanna :) Fick känslan av hur det skulle kunna va å rida i Törnrosdalen ^^ (Ni vet i Bröderna Lejonhjärta ;) ...vet inte varför för så mycke törnrosor va d faktiskt inte ..men ni vet ja e lite flum ^^ (minst sagt...)

Nu sitter ja på rummet i min fåtölj, vid det öppna fönstret, så kollar jag upp kan ja se natthimlen ...så himla nice :D
Njuter av min sista kväll utan familjen...har nästan varit den bästa helgen sen jag kom hit...å nu går den mot sitt slut...



PoK
XoXo

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vilken fin bild på dej.

2009-05-31 @ 03:31:49
Postat av: Platt

Hehe jaa de va trevligt å snacka ^^

"Va e detdär för knapp?!" xD

/PoK

2009-06-01 @ 10:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0