Familjefri dag :D

...kan man va lyckligare som aupair än när man slipper ungar XD

Haha , låter verkligen som om det här jobbet passar mig ;)
Nä...gillar faktiskt barn, tro det lr ej ;) bara inte dom här ungarna!

Familjen är i Badminton & jag har roat mig med att leta efter en ny mobil hela gårdagskvällen å hela morgonen..utan resultat...

Vid 13 drog jag & S till Street å Clarks Village, kollade på folk å köpte hårinpackning så jag ska slippa klippa mig innan jag kommer hem ;)

Efter det så ville vi ha tag på ett ställe där dom serverade den engelska specialiteten "Cream tea" och det hittade vi på Cafe Edelweiss uppe i Cheddar Gorge :)

Här kommer lite före & efter bilder på S XD



Vi konstaterade även idag att vi nått över 9 stones-strecket i vikt...kul!!
...verkligen...när vi gymmar 4 ggr i veckan...
Vad F A N är det för fel på maten i England????

Nu blir det fan inge mer Cream Tea här inte...det blir en morot till lunch varje dag...(för morötterna här i england har väl inte massa konstiga "gå-upp-i-vikt" saker i sig iaf!)

Så när vi kom tillbaka från Cheddar Gorge så gick vi en långpromenad...hehe...dock tyckte asfaltsbarnet S att det va lite för "off-road" min fina golfrunda ^^
Förstår inte vad du menar me d :P

Nu ska jag njuuuuta av att familjen är borta :D Hoppas dom inte kommer hem än på ett tag!

(OBS! Detta är vad man kan hitta i min familjs soptunna i köket...absolut inget fel på brödet...förutom att det gick ut igår, å då bara måste det slängas!)



PoK


Kommentarer
Postat av: sofiee

vad fan hände med min haka på den försts bilden!!!???

2009-05-09 @ 19:31:26
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: sandra

det kanske bara är muskelmassan som väger? :)

2009-05-09 @ 19:41:01
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: sofiee

ja den icke existerande!

2009-05-09 @ 21:41:22
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0