Försöker hinna!

...ja jag hoppas jag försöker och lyckas med!

Morgonen har gått ut på att mocka ut hagen, rida Millie en sväng och rengöra sadel och träns...blev klar till 12 å fick gå in å käka lunch ^^
Lunchen idag bestod av Misosoppa & 3 knäckebröd + några minitomater ^^

Fick kort från dom som hyr Hero :D (min ponny har blivit 08:a :P )



Fattar inte hur jag ska kunna sälja honom om jag kommer in på veterinärhögskolan i höst... :S
Har haft honom i 8 år nu och han har varit min finaste bästa bråkstake jämt, även när alla andra sagt att han varit en tjock, dum, trög, livsfarlig ouppfostrad ponny :)  Skulle sakna honom så sjukt mycke...vi har varit med om så mycke tillsammans!

Här är det ju Millie som gäller i hästväg...inte alls trevlig...där kan man verkligen snacka om en sur ouppfostrad häst!



Eftermiddagen idag kommer bli stressigt känner jag på mig...
Elise kommer hem vid 16 å då ska hon ringa sin mamma å be om receptet till "hennes" spagetti å köttfärssås så att jag kan laga den...vid 17.15 ska Elise på pianolektion till 17.45...sen hem laga klart maten å hoppas att Rich dyker upp i tid eftersom jag och S ska på kickboxning kl 19...

PUH! Hoppas jag hinner allt!!!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0