Sunshine on my mind :D

...humöret svänger i takt med vädret ;)

Ja...trots att min mobil dog på natten & jag vaknade med ett ryck kl 07.56 (börjar 08.00) och slängde på mig kläderna blev jag på bra humör så fort jag kollade ut genom fönstret :D
SOLEN HADE ÅTERVÄNT!

lovely ♥

Dessutom hade jag inte mycke på min lista :) pappan hade skrivit den (såklart ;P)

Jag skulle städa och rengöra kök + conservatory å rida Hanna :)
Sen skulle inte Elise komma hem på eftermiddagen utan åka på nått hästgrejs så jag va ledig eftermiddagen PLUS att jag skulle få laga mat till bara mig :D

Kan det bli bättre liksom?

När jag hade som tråkigast så POPPADE S upp ;) Himla bra tajming du hade må jag säga ^^
 Å vi tog en walk round the block i finvädret, sol & 20 grader helt plötsligt! 

Sen drog vi på gymmet :)
Fullt me folk va det så det blev:

Cykling - 15 min
Walk - 7 min
Jog - 8 min
Springmaskin - 10 min
Sit-ups med 2 kg-vikt - 80 st
Rygglyft - 20 st

Känner sig alltid så himla healthy å nöjd efter gymmet :)
Väl hemma lagade jag till en pastasallad med gurka, körsbärstomater, chorizo å lite parmesanost...SÅÅÅÅ GOOTTT!!!

Roade mig sen med att ta lite kort innan jag hoppade in i duschen ^^


Började använde min brun-utan-sol-steg-för-steg från St Tropez idag me så nu får vi se om man får nån färg ^^

Underbar kväll :)
Nu ska jag fortsätta njuta :D

PoK

Kommentarer
Postat av: sofiee

Jag vill bara rätta dig lite:



jag dök inte upp jag POPPADE!!!! mycket viktigt

2009-05-20 @ 22:32:20
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: Platt

Hääärligt me sol! :D

Btw ett litet tips: tvätta inte bort all brun utan sol från händerna, så slipper du få vita "handskar" Hahah ^^

PoK

2009-05-21 @ 11:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0