Day n Night

...I toss n turn...

Ja ungefär så har de senaste nätterna varit...vaknade igår natt kl  01.50 eftersom Iprenen slutat verka och min hals var döende...

Så gick ner å satte mig vid tvn å slötittade...vid 4-tiden somnade jag till av utmattning å sov i 1½ h ungefär innan jag klev upp på riktigt...
SÅ dagen idag har varit nästan inte alls uthärdlig fram till att Emelie sprang till grannen å skaffade staka värktabletter ^^ ...ja så att jag skulle kunna köra henne till bussen...

När värktabletten gjorde sitt var det att slänga i sig allt som fanns...fy fasen va hungrig jag var...blir ju inte bättre av å sitta å kolla när alla andra käkar värsta goda maten å ananaspaj å shit heller :P

Imorn ska jag iaf ringa både hälsocentralen å om Toffee inte är bättre i benet blir det till å ringa veterinären me...

[Hemköpparkeringen 06.55, jobbade i lördags...]

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0