Glass ^^

...i STORA lass :P

Ja jag försöker lindra min antagliga halsfluss med vaniljglass...går väl sådär :/ Men bättre än inget, klarar fan knappt å svälja nått alls...

Försökte få tag på hälsocentralen idag men nä...inga tider förren tidigast på måndag...gah ska jag överleva helgen?

Skulle inte säga nej till dropp lr sondmatning istället för att svälja maten nu alltså...F!



Anna å jag gick en lite längre runda runt stan typ för å se om det va lika dött som alltid...det va det!!!
Ja.... om man inte räknar de blonda 14-åriga brudarna me cig i mungipan  å ett alldeles för högt skratt....dom verkade då ha det party...snälla förflytta mig till en annan stad!

haha jo iof stötte på en snubbe i början av promenaden han hade nog tagit ett antal öl innan han börja vandra ^^
Anna lekte med Katla å jag å Toffee blev lite efter så då börja den här killen snacka me mig:

- Eh ööö...e din vovve lika buuusig som den dära?
- Jo ibland så :P
- Aha haha jaja...e det en tjej lr killhund?
- Det e en tjej...
- Jaja...
(Jag börjar dra me mig Toffee ^^)
- Du förresten jag bor här uppe!
- Okeeej...ha det så bra hejdå :P

Ja det va ju det mest spännande som hänt idag typ :P 
....nja iof när vi kom tillbaka från promenaden så va det några tjejer utanför lägenheten som ja va tvungen å fråga vad dom höll på med  :P
En stod med huvudet i backen å den andra med massor av löv i famnen...ja fotografering såklart xD



Nä nu ska jag försöka få i mig lite mer glass :P Å sen blir det upp å jobba imorn...yey!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0