Jag trodde jag var så elak...

...jag har ju klarat det förut, varför gör jag inte det nu??

Asså jag intalade mig själv att vafan jag måste ju göra det, herregud, så jäkla svårt är det ju fasen inte!
Jag menar hur många gånger har jag inte gjort det innan?
MÅNGA!
Men varför kan jag inte göra det nu?
Jag e ju elak om ja inte gör det heller...

Jag klarade det ju ett tag...trots press liksom...
Kanske var det för att känslan låg kvar så länge så att jag klarade det tack vare det men...

Det räckte ju inte direkt länge! Jag gav ju med mig redan igår...
I suck...lr ja...lr så e jag inte så elak helt enkelt...
Trodde som sagt att jag kunde men nää...



PoK

Kommentarer
Postat av: Kitty

äää, jag fattar ingenting =/

2009-10-06 @ 10:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0