Ont...& Heartland :D

...ont i halsen...

Hatar att va sjuk! Spelar inte roll hur å vart men hatar det...men antar att det inte är så många som gillar det kanske ;)

Gick me vovvarna å hälsade lite snabbt på Emelie uppe på gymnasiet :)

Mina parents kom förbi vid 14.30 så jag följde med dem på Coop :) På så sätt fick jag med mig bananchips, chokladägg å hundbajspåsar hem helt gratis *hehe*

Åkte tillbaka till lägenheten där Anna satt å väntade i trappuppgången eftersom hon haft körlektion när ja åkte å inte hade nån nyckel in...



Nu har ja käkat kronärtskocka å kycklingwok :) Å alla chokladägg e spårlöst borta :P
Å JAG är proppmätt *burp*

Ingen lust å åka till plugget imorn...huvva känns endast drygt just nu...

Men nått som e nice e att tredje säsongen av Heartland har börjat :D YEEEEY!


PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0