Borttappad & hittad...

...ja som tur är!

Hatar att tappa bort mobilen!
Nu på morgonen har jag, istället för att springa runt på en åker å stoppa ner massa gamla växter i en plastpåse, varit ute å ridit på pållen :)
Asskönt väder idag sol å lagom varmt, riktigt nice!
Han va snäll men kanske lite överdrivet glad över att äntligen få trava så det blev 2 st "krullebruttsprång" :P

 

Väl tillbaka i stallet upptäckte jag att ja tappat mobilen...GAH!
Så gick hem å hämtade Annas mobil så vi skulle kunna ringa med den medan vi letade...
SÅ fick gå hela rundan som jag just ridit utan framgång och med 2 (3 m. Katla ;) sega hundar som man va tvungen släpa med sig för att de inte skulle stanna å kissa lr nosa var 5:e meter (överdriver INTE!)

Men trots allt letande så hittade vi ingen mobil å gick tillbaka till stallet å gjorde ett sista försök...å tror ni inte på fan den va där!
Jag hade antagligen tappat den när ja va ute å red men eftersom den låg i en sån liten mobilväska med kardborre hade kardborren fastnat i sadelgjorden så där hängde den :O

Ja tur att vi hitta den iaf :P


Nu ska jag ta å bada Puffs tassar tror jag...han har nån typ av svampinfektion mellan trampdynorna så vi har köpt nått specialschampoo så hoppas det blir bättre...
Sen e det väl bara å packa ihop alla grejer käka middag å dra in till lägenheten igen för imorn har vi iaf lektion :)
Iof inte så lång lektion bara från 08.15-12.15 :)

Kl. 14 imorn har jag äntligen fått klipptid me :) Det behövs ska jag säga er tror aldrig jag haft såhär långt hår!

Å just det...såhär såg jag å tant Anna ut i tidningen xD Sjukt fult, solen i ögonen å kortet taget underifrån så man ser ut som världens fetto (tack så mycke!)
Dessutom hade jag fått 3 olika namn i samma artikel Caroline, Carolina och Camilla WTF! Jag gick ju tom omkring med en stor namnlapp hur svårt kan det va?
Å Anna hon ska tydligen bli etnolog HAAAAAHAAAAAAAA XD


PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0