Hatar att plugga å plugga fel...!

...för jag försökte ju iaf att plugga!

Men när man kom dit till salen, satt och väntade och hoppades att man skulle kunna några frågor och till sist vände på provpappret...upptäckte jag att jag pluggat på helt fel saker!

Inget av det jag pluggat på kom med...ja förutom sånt som jag försökt pluggat på men inte lyckats få in i huvet....
underbart

Dessutom är det så sjukt frustrerande att sitta och välja mellan två alternativ när man vet att det ena är rätt...i det här fallet
njurar vs. lever

....och komma ut ur salen och komma på att man valde fel!!!

GAH!!!

Ikväll blir det inget plugg...men på fredag är det tenta igen....fuck....

men nu till nått positivt ;)


Jag lämnade ju in min iPod för att den inte synkade med datorn...5 dgr innan garantin gick ut ;) och när jag skulle hämta den igen fick jag en helt ny iPod  ^^ *nöjd*

Har  också skrivit min dispensansökan till Köpenhamn å sa att dom ska värdera mitt betyg TROTS att jag gått på naturbruksgymnasiet...(jävla bajsrövar!!!) å ni skulle bara våga att inte ge mig dispens ;)

...sen trodde jag att jag var tvungen å läsa en till valbar kurs på den här utbildningen men när jag satt å räknade poängen (igen...) upptäckte jag att jag faktiskt får 60p utan hästkursen :D
YEY!

Så nu kan jag sluta skolan den 21 maj :D wooohooooo!!!!

sommarlov


PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0