Bättre sent än aldrig....

...hoppas jag iaf ;)

Syftar både på att jag inte har skrivit på år och dag :P och att jag till sist satt igång å plugga inför tentan i etologi som jag har imorn ;)

Fast iof skulle ju egentligen varit på skolan på "Frågestund" inför tentan men sängen kändes mer lockande imorse kl. 06.30...

Kommer knappt ihåg vad ja gjort sen jag skrev sist :S ÖHH...
  • Var på vinterfestivalen å kollade på all ljusinstallationer och ljusspelen...
  • Gått med i SKAF (Svenska kaninavelsföreningen) så jag kan ställa ut Pixie...(Närmaste var i Mora i slutet av maj :S)
  • Ridit på pållen och fått Jimmy att lunka runt på Hero 2 ggr (höhöhöh)...å just det ;) En gång följde Jimmy med tillsammans med Dunder när vi skulle ut å rida ^^ ja asså han körde honom :P Dunder skulle väl försvinna genom marken om han satte sig på honom ;)
  • Pimplat i typ 2 ½ timme i 10 minus å blåst utan resultat...slutade när fötterna domnat bort och hundarna dansade runt på isen för att hålla värmen....(värt att nämna var att jag tappade ett liggunderlag på isen som blåste iväg och som jag var tvungen att jaga i djupsnön i en hastighet av 500km/h = DÖÖÖDEEEN!)
  • Varit på bokrean & äntligen köpt Breaking Dawn :) å sen på vanliga rean där ja handlade en t-shirt på Poppel för 50 spänn...tidigare 249:- :O (också värt att nämna att på Poppel får man ta med min hund in i butiken +++++++++++ för dom :D )
  • Sökt MASSOR av sommarjobb....nu får dom fasen höra av sig!!!
  • och sist men inte minst.... :[ fått MINST 2 trojaner på min data....sånna som sprider sånna borde skjutas alternativt stenas.....
Nä, men back 2 plugg maybe...omotiverad som få men jaja annars får man den vanliga paniken på tentan imorn om man känner att man inte kan ett piss ;) You know the feeling ;)

Over 'n out me lite vinterpics ^^

 

 

 

 

(XD)



PoK

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka härliga bilder?=

2010-03-12 @ 21:41:18
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0