Helgen som gick...

Fredagen:
Dödstrött efter att ha jobbat från sex till sex & sen åkte jag och syrran och köpte en toalettborste till mamma i present XD (Hon behövde faktiskt en ^^)
Sen var det bara att dra iväg till Oviken på kräftkalas med släkten :P haha det va kul lr ja...några av oss hade kul iaf medans gamlingarna satt och surade för att vi flammsade och var för högljudda...

Lördagen:
Drog till Lisa och tog mammas cykel dit, är ju tvungen att cykla lite nu innan Milkotrampet ;) Har man inte cyklat på 2 år så kanske man bör cykla iaf nån km innan man tar sig an 36 km XD Va iaf super å träffa henne lite innan hon drar iväg till Fränsta där hon ska gå på folkhögskola (Hoppas du får det skojj!)
Sen var det hem och skritta en sväng på Hero som har fått hosta ...kvarka??! :O

Söndagen:
Satt och letade efter en ny mobil då min har börjat dampa järnet på sista tiden...hör inte vad folk jag pratar med säger och det kan ju vara en fördel om man inte vill föra monolog...eller dialog med sig själv för den delen...
Borstade Toffee & upptäckte att hon tagit sönder klon igen..ska se om klokapseln som bara sitter fast pyttelite åker av av sig själv eller om et blir till att fara till veterinären igen...
Sen for vi till Brunflo eller ja först höll vi på och snurrade runt i Torvalla för att hitta Emelie som vi skulle plocka upp där & nu är jag här igen och imorn blir det att ta bussen till jobet kl 05.15...jippie...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0