Hot 'N Cold

Ni måste lyssna på den här låten med Katy  Perry, Hot 'N Cold alltså  ^^ Ligger på min favoritlista för tillfället tillsammans med :
  • My favourite pair of jeans - Elin Lanto
  • I Kissed A Girl - Katy Perry
  • The Joker - Steve Millar Band
  • Nobody's wife - Anouk
  • Run the Show - Kat DeLuna
Så har ni tråkigt kan ni ju alltid kolla upp vad jag har för weird musiksmak för tillfället ;)

Imorn blir en LÅÅÅÅÅÅNG dag för att snacka om nått annat...
Börjar 06.00 & jobbar till ca: 20.00...Det ni...nån som kommer va trött imorn kväll kanske...tyyyyyp...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Älska Katy Perry & Elin lantos låtar!

en annan som jag tycker är grymt bra är Amy Macdonald - this is the life



jobbig dag imon, jag jobbar bara 07.00 - 15.30 & tycker att det är jobbigt ;)!

2008-08-14 @ 15:18:21
URL: http://trettonminuter.blogg.se/
Postat av: lisa

ja, du får ge den en chans iaf (:

men du, har du elin lantos låt, isf kan inte du skicka den på msn?



[email protected]

2008-08-14 @ 20:18:31
URL: http://trettonminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0