Nedbrytbart & återuppbyggbart..that's life!

Jepp från & med nu så är 28 mitt otursnummer...

För den 28 juli:
- Gick min bikini sönder
-  Jag tappade min mobil som sedan dog så att det inte gick att ringa till den...
- Toffee som var nybadad rullade sig i svart sand då jag letade efter mobilen & var sen så  långt ifårn nybadad man kan tänka sig..

Jopps men nog om det ^^ Äntligen är YRAN-helgen här! Inte för att man lyckats gå på Yran än men imorn , då j*vlar ;)
men Platt, Anna, magnus, Daniel & marie har lyckats pallra sig hit & gått på Yran också för den delen ^^ Skojj skojj! Hoppas det blir lika bra imorn då, trots att dom lovat pissväder, men jag får väl skina som en sol då så att alla blir på gott humör iaf :P

& imorn blir det nog att gå på hundutställning, ska inte ställa men alltid kul å hitta på nått :) Sen åker vi till Brunflo för vi fick bo hos syrran mellan lör-sön så slapp nån köra bil till stan då :)

Ha det bra så ses vi på Yran imorn :D

Jamtland Jamtland jamt å ständut!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0